förlåt för dålig update :(

Hej nu alla bloggläsare förlåt för en sk*t dålig update jag och felicia ber tusen ggr om ursäkt! hoppas det blir bättre nu men ska vi försöka blogga så ofta som möjligt och är det någon som vill göra en fin header och sätta in ? :) det skulle vara jätte kul :) men nog om det har haft så jävla ont i huvet idag trodde fan jag skulle svimma när jag vacknade i morse ... inte kul så har vart hemma och sovit ``skönt`` men nu har jag spanska läxa tills morrn som jag inte kan få reda på :( + jag skulle fan vilja spola tilllbaka tiden till för ett år sedan och några veckor fan livet lekte men nu finns fan ingen tid till något förutom himla jä'lans läxor.. ni som går i 7:an förstår mig:( men slänger in en fin låt med som känns som dom sjunger om mit liv ;oo läskigt men sant kram&puss matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0